putsade

Putsade av mina Tretorn stövlar lite snabbt förut! Blir väääldigt leriga efter en dag i stallet men det gör inte så mycket eftersom det bara är slit och släng stövlarna :D! Om ni undrar varför jag har dom istället för mina Pioneer så är det för dom är jättekalla och om jag tar på mig 2 par strumpor i dom så töjs dom jättemycket vilket dom redan gjort så jag vill vara rädd om dom :(. Och jag hade mina Tretorn på tävlingen för att rida/gå in dom sen att jag får plats med fler strumpor i ^^!
Före:
Efter:

Även fast dom är köpta som slit och släng så måste dom vårdas!

Kommentarer
Postat av: majja

Jag kan sätta på mig dom en gång och så vips så får du plats med typ 5 par sockor! ;D

2011-03-21 @ 20:40:20
URL: http://hestochponni.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har du köpt dom?

2011-03-23 @ 16:11:36
Postat av: Anonym

gillar din blogg! föresten var är stövlarna köpta vad kostade dom? ;)

2011-03-23 @ 16:12:31

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0