Toy 23 juni

Red till galoppvägen och tänkte köra lite övergångar och sidvärtsrörelser. Toy & jag hade en lite fajt på vägen dit för han vägrade gå framåt i 10 minuter, jag fick sitta och vänta på att han skulle ge sig och då började han smyga fram. Sen när vi väl var framme blev det först mycke skrittarbete och halter, sen joggade jag igång honom lite i traven och tog två korta galopper för han skulle bli lite varm. Började sedan jobba och jag kunde jobba med bara sisten och skänklarna. Han var lite seg och loj men efter ett tag när han fått galoppera på lite blev han piggare och mer kvick. Kan väl sammanfatta med att jag tyckte att de gick bra. Lite seg ibland bara men de är nog mest pga jag är van vid pigga och studsiga hästar.

Jag&Dattan och Alice&Toy

Kommentarer
Postat av: Wilma

Såå fin blogg <3

2011-06-24 @ 15:09:52
URL: http://wilmaochbobo.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0