paniken..

Tänk vilken ångerst man kan få ibland... Jag vill gryymt gärna skaffa storhäst eftersom att både jag och mamma upptäckte idag att jag passar i det.. Men Toy då?! Min lilla bebis jag ska ALDRIG sälja honom men jag vill inte heller låta honom bli bortglömd. Tanken var ju först att jag skulle rida/tävla Toy till och med när jag fyllt 18 sen blir han avställd(får det lugnare). Men eftersom jag växer snabbt som jagvetintevad så kanske jag kommer vara förstor för honom vid 18 års åldern! När jag blir myndig får körkort osv då SKA jag flytta ut på landet till en egen gård helst vill jag bygga ny egen fräsch gård men ett riktigt lyxhus och lyxstall och ha eget ridhus paddock och gigantiska hagar!! Och i dom hagarna så ska Toy och Jojje gå i! Leva livet riktigt som pensionärer. Bläää hatar detta dilemmat.

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: jo, eller till hästar som faller ur..

2011-07-03 @ 01:21:48
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: hahahaha xD vi får se hur död jag är alltså xD

2011-07-03 @ 01:41:11
Postat av: Elin

Riktigt fin blogg :)

2011-07-03 @ 13:32:16
URL: http://prekness.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0