dagen

Lite ohästigt inlägg nu men ni får stå ut! Har träffat några kompisar idag. Var väldigt skönt och behövligt, annars hade jag bara suttit hemma och gjort ingenting typ. Tror det är bra att träffa kompisar när man är deprimerad för då blir man lite gladare! Om inte vännerna gör en deprimerad ^^.
Vi gick iallafall till stan köpte en ny navelpeircing. Sen satte vi oss på Mc donalds typ 2 timmar åt och pratade om allt möjligt! Nu sitter jag hos min unerbara vän Donna! Hon är i sitt stall och jag stannade hos henne. Tänk att vi varit vänner i 9 år :O! Vi hörs senare! :*
Donnas dator är för seg för att ladda upp bilder -_-'


Kommentarer
Postat av: Ride Gossip

Sv: oj, just nu finner jag inte heller några ord för detta.... jag beklagar verkligen! :/

2011-01-21 @ 20:39:03
URL: http://ridegossip.shapemeup.se
Postat av: Sara Carlsson

köp då ;D haha ^^

2011-01-22 @ 02:56:37
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0