Dag 1-15

kommer ladda upp en sånhär nu i veckan! Två om dagen typ xd Men Toy är ju min första häst och honom har ni ju redan hört om ^^.
Vem vill ni höra om då? xd min första sköt ponny eller första foderponny?

Dag 1 - Presentera dig och din häst
Dag 2 – Min första egna häst
Dag 3 - Min största rädsla
Dag 4 - Hur började mitt häst intresse
Dag 5 - Det här finns i min rykt låda
Dag 6 - Det här gör jag direkt jag kommer till stallet.
Dag 7 - Min favorit grej i stallet
Dag 8 - Kommentera vad ni vill veta denna dag.
Dag 9 - Mitt bästa häst minne
Dag 10 - Mina drömmar
Dag 11 - En bild på stallet
Dag 12 - Det här saknar jag
Dag 13 - En nytagen bild från stallet där du är med.
Dag 14 - Varför får ridning dig att må bra
Dag 15 - Något du och någon av hästarna du haft som du är stolt över som ni har gjort

Kommentarer
Postat av: Sarah

din första foderponny ;) eller varför inte skriva om båda? :D

2011-01-09 @ 11:30:20
URL: http://mongarcon.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0