Bett som jag skulle vilja prova

Jag är helt galen i att prova alla möjliga saker. Tex Bett! Vet inte hur många miljoner bett jag har bara för att det är kul att prova. Sen är det bra att byta bett lite då och då för ett förebyggande syfte mot skav (samma sak med nosgrimman). Ett par bett jag skulle vilja prova på Toy är


D-ringsbett med koppar rullar.

Mylerbett Level 2 ( vet inte om man får tävla ponny på detta)
HS Sprenger bett 2-TYPE
Hs sprenger bett 2-Type

Wilson bett (tror inte man fåt tävla ponny på detta..)

Waterford bett

Typ dom jag kommer på just nu ^^

Kommentarer
Postat av: Tess

Kopparbett gör att det går mer och suger och fokuserar inte lika på omgivning. I dressyr har jag ett tredelat med koppar i mitten.

2011-01-17 @ 01:14:48
URL: http://ponnynmarks.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0