Tyglar!

Måste köpa nya tyglar för From imorgon så har inte jag några x)! Har sålt ett träns och tyglarna ska ingå till det! haha dåligt av mig! Men jag är väldigt kräsen av mig när det gäller tyglar... Lädertyglar är underbara att rida med OM dom är välsmorda och redan mjuka :). Vävribbs tyglar är tvärt NEJ! Dom är så extremt stela :(. Om jag hittar ett par vävribbstyglar som är mjuka så är det okej! Gummityglar är kärlek! Hade ett par förut men sålde dom för de gick at vira två varv runt Toy^^. Kom gärna med tips :D
Vävribbstygel 5/8" Glen Gordon Winner
mjuka testat angelicas!
Gummitygel 1/2" från Glen Gordon Winner

Kommentarer
Postat av: majja

Köp 1 par lädertyglar och läderolja!

Sedan lägger du tyglarna i läderoljan någon/några timmar och så vips!

DU HAR DE MJUKASTE SOM FINNS! :L



de fick mig att komma på att jag måste smörja alla mina träns och tyglarna :'(

2011-02-14 @ 18:10:18
URL: http://hestochponni.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0