Toy 15 Februari

Gick skit! Skrittade bort mot grusvägen och försökte göra lite lösgörande. MEN just då så blir blir min ponny skänkeldöv! Bara för att jag inte har några sporrar!! åhh jäkligt arg blev jag. Sen på hemvägen ville han bara sticka och det hjälpte ju verkligen! Blev att korta upp gramanen regält och sitta och spänna sig hela vägen! KUL nej....
Väl uppe vid stallet så bad jag mamma komma ut med ett spö och  vanliga ländtäcket så red jag in i paddocken och försökte få honom lyssna på skänklen genom fram och bakdelsvändningar. Funkade ett tag sen sket det sig. Så jag fick göra det i trav. Sket i hur han gick i formen utan han skulle bara lyssna på min skänkel!
Stretchade honom ordentligt i kroppen sen och masserade väldigt mycket på rump/länd musklerna och bog/nack musklerna.Han var jättesöt/ÄCKLIG för han gäspade efter :).
Ja, min ponny är skit äcklig när han gäspar för han typ vänder ögonen :S!
vill ha tillbaka känslan som vi hade i somras <3

Kommentarer
Postat av: warnmark -Presspass på GHS 2010 & 2011 -Vinn benlindor från JW

Sv; Tack för din anmälan och lycka till i tävlingen :D

2011-02-15 @ 20:02:54
URL: http://warnmark.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0