Ridklubben Udden 20 Februari

Skulle hoppa Ld och LC men eftersom min ponny fick för sig att INTE gå in i transporten så fick vi avanmäla Ld och efter anmäla till Lc+5 istället. Riktigt kallt idag! Har fortfarande inte fått upp värmen...
Lc: 0+0 hade lite för långsamt grundtempo. Tror jag hamnade precis utanför placering men han kändes bra förutom att han lätt fick fel galopp.
Lc+5: 0+0 = 6:e placering , Kändes jättebra! Helt underbar verkligen fick till alla snäva svängarna som jag planerat. Låg i ledningen ett bra tag men sen kom det ryttare som var mer in it to win it! Han överhoppade sig som bara den x).
Men sammanfattande tyckte jag att detta var en riktigt lyckad tävlingsdag efter vi inte hoppat bana sen senaste tävlingen! Dock inte så lyckat att tårna,knäna och min höft har frusit och nästan gått ur led... Inga filmer och inga bilder :( Mamma kunde inte med min mobilkamera xd Men däremot tror jag att jag såg foto-henke så det blir nog bilder :D

Kommentarer
Postat av: henke

okej, men jag är nog intreserad utav den, det skulle inte gå att betala 100 kronor och sen så får du ett wilson bett och shabrak med huva till ?

2011-02-20 @ 19:49:46
URL: http://henkeochtilda.webblogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0