sysysysy

Visst har jag bra uppdatering här?! haha, Jag har bestämt mig för att ponny får en mini vila på en ½ vecka nu sen får han 2 ½ när snön kommit ordentligt sen! Har suttit och sytt om lite kläder nu ikväll faktiskt! Och tvättat.. Gjorde om ett par Jeans till shorts, Sydde in ett linne som var förstort.
Behöver bara ta med det till skolan och overlocka kanterna så är det fint! Sen sydde jag in ett par jeans tights som töjer sig nåt extremt! får även där ta med de till skolan och sy färdigt sömmarna längst ner som jag fick sprätta upp! Men ganska bra blev det minsann :D
Snyggare på! Men sömmarna på kanterna kan ni ignorera! Har man inte en tvillingnål så får man improvisera ;) haha

Kommentarer
Postat av: FIA

snygga shorts!

2011-12-27 @ 09:43:29
URL: http://jagridervadgordunu.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0