hemma

Mår inte alls bra. När jag tänker efter så har jag känt såhär hela veckan stort sett... Illamående,Ingen mataptit,huvudvärk hela tiden.. Kan göra listan ännu längre men vill inte tråka ut er mer än vad jag redan gjort! ;) Hoppas jag kanske mår bättre sen när mamma kommer hem så jag kan få följa med upp och pussa på min gullegris. Han är bäst! ♥
Sitter förövrigt och tänker/kollar på julklappar! Svårt såntdära.. Redan köpt en julklapp till mig själv iaf! Toy kan aldrig få nog med presenter! :D Har ni någon önskelista som ni kanske lagt upp på eran blogg? Länka till mig!! Alltid kul att se vad andra önskar sig!
2010

Kommentarer
Postat av: MATILDA

mysig blogg :)

2011-12-16 @ 10:19:16
URL: http://essebestinett.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0