Toy's stam


felicia
om Kuuul!:
vad är det för stam på din connemara? sjuuuukt vacker!
Svar: Tack först och främst :)!
Så ser hans stam ut och de bilder jag fått fram kommer här under!
Mamma har jobbat med Lambay inver och Rambling Rosie på Brolötens stuteri. Toy har ärvt mycket beteende från Rosie då hon (eller hennes föl) gick ut från hagar och hon hatade att få manen ryckt (samma med Toy). Kan tillägga att Toy inte gått ut från hagar hos oss. Doon Paddy var pappa till Mammas systers ponny Lily.

Kommentarer
Postat av: majja

sv: HAHA xD för de första kommenterar du med mitt namn och min blogg för jag kommenterade från din dator innan idag ;)



& hahaha xD

2011-08-14 @ 23:47:43
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0