Bilder från Ljungby

Kan ju inte påstå att min kamera ville samarbeta med mig...
Kom hem till karina sent den 26 direkt till sängen :)
27 juli med Elin och Denver till ljungby där dom hoppade en 90 cm och blev felfria.
Red Elsa 27 juli. Kan tillägga att jag inte ridit henne mer än en gång innan och det var 08!
Senare på kvällen åkte vi till Karinas syster och firade deras pappa :)
Elsa och jag 08
28 Latis dag nästan! Började dagen med att handla mat och hämta foder i Markaryd. Sen åkte vi till Skeen och åt pizza för att sedan åka till Sickinge och kolla när Elin tränade med Qaramelle och Radium.
finfina Extrem
Och söta lilla Elwira!
29 första dagen i Vetlanda Newforrest mästerskapen Dressyr. Trea i första klassen och dom satte sitt första kval på första försöket!!
30 var vi inte med men då hade de fått guld på utställningen och Elin hade fått pris för bästa visare! Vi var hemma och målade hus,tog ner fönster ^^.
31 for vi till Vetlanda igen för New forrest mästerskapen i hoppning! 90 cm och Debut i  1m. 4 fel i 90 och felfria i 1 m och satte därmed ett till kval till Ungponny championatet!

Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0