Toy 10 april

Tänkte rida ett ordentligt dressyrpass så mamma kunde fota lite men det gick käpprätt åt himalaya! Han lyssnade inte ett dugg bara hängde sig fast och drog iväg! Låg på en 8-volt i ca 30 min och försökte få till några byten men det gick inte! Så jäkla arg blir jag på honom för jag vet att han kan men han är så djävulskt envis!!!! Aja några okej bilder blev det... Streatchade honom ordentligt efter.
sluta vara så söt när jag är arg på dig!
måste ringa massör och dressyrtränare känner jag^^

Kommentarer
Postat av: Nathalie

gud din ponny är såå fin! :'D

Postat av: Malin

Snyggt matchat :)

2011-04-11 @ 21:12:30
URL: http://kyro.blogg.se/

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0