Toys bett

På Toy har jag /haft många olika bett bara för att prova mig fram.
Vid uteritter har jag tex Pelham,Pessoa och Kimblewick. Han har fungerat bra på alla dom! Däremot så fick han skav av Pessoat men det har nästan varit det som var bäst faktiskt. Sen Kimblewick som jag rider ut på nu och sist Pelham för det känns för skarpt för honom.
I dressyren har jag vanligt 3-delat.
Markarbete hemma brukar bli med 3-delat bridong med fasta ringar eller ett vanligt rakt..
Och hoppning har jag novabett.
Hacket har jag inte använt på ett tag men hade det ett tag i hoppningen men har det när jag bara ska skritta en runda.

Vad har ni för några olika bett?


Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0