Stryka

Kan nästan stryka det jag sa i det förra inlägget om att Toy vilar. För denna veckan har jag ridit honom 2 gånger!

I onsdags så red jag upp en volt i hagen vilket Toy inte alls tyckte om (min ponny hatar snö)! Haha men det gick ganska bra krävde inget annat än att han skulle lyssna på mina hjälper. Men däremot om jag tog ett ledande tygeltag så galopperade han sidvärts xd! Skulle igentligen bara skritta och trava men i skritten ville Toy trava och i traven ville Toy galoppera... Så det blev lite travarbete och mer galopp.Men ridpasset var helt klart godkänt för att ha vilat ett tag ^^.

I Lördags så tolkade vi efter Toy! Vet inte om han har gjort det innan men det borde han ha gjort för han var super cool! Däremot var den riktiga tolkselen hemma så det blev två longerlinor ;)! Men det var jätte jobbigt att gå i snön tyckte Toy så han fick långa tyglar hela tiden ;D


Kommentarer

Kom ihåg att all reklam/spam tas bort omedelbart! Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0